Blog eksperta

Dodatki do automatycznych skrzyń biegów

NODodatki do automatycznych skrzyń biegów polecane podczas dynamicznej wymianie oleju w  skrzyni biegów.

W związku z rosnącym zainteresowaniem dynamiczna wymianą oleju w automatycznych skrzyniach biegów wprowadzamy do naszej oferty produkty Amerykańskej firmy LUBEGARD. Produkty firmy LUBEGARD są najbardziej uznawanymi dodatkami poprawiającymi parametry oleju ATF na świecie.

LUBEGARD jest jedynym produktem tego typu stosowanym zaaprobowanym i polecanym przez producentów OEM. Dodatki produkowane są w oparciu o technologie syntetycznych estrów LXE.

NOWOŚĆ
LUBEGARD RECHARGE & PROTECT CVT

Jako jedyni w Polsce a może i w europie mamy w sprzedaży najnowszy dodatek Lubegard CVT!

Jest to prawdopodobnie jedyny na świecie dodatek do skrzyń bezstopniowych który chroni i konserwuje skrzynie!
Cechy produktu

  • Chroni taśmę, koła pasowe oraz pozostałe elementy przed nadmiernym zurzyciem.
  • Wycisza skrzynię biegów oraz zmniejsza hałasy pojawiające się podczas pracy przekładni
  • Poprawia stabilność cieplną oleju CVT oraz poprawia zdolność do odprowadzania temperatury ze skrzyni
  • Przeciwdziała problemom spowodowanym przez żużyty oraz zdegradowany olej.
    Spowalnia proces utleniania oleju CVT
  • Poprawia przeczepność łancucha, zapobiega slizganiu.
  • Zapobiega wystepowaniu drgań łańcicha napędowego ora przekładni skrzyni.
  • Minimalizuje zjawisko pienienia się oleju w celu utrzymania odpowiedniego ciśnienia oraz przepływu oleju
  • Smaruje i chroni uszczelki bez ich kurczenia lub pęcznienia

LUBEGARD z LXE posiada następujące zalety:

  • Redukcja temperatury
  • Zwiększa przewodnictwo cieplne oleju ATF
  • Podnosi stabilność termiczna, chemiczna i mechaniczna oleju ATF
  • Wydłuża okres miedzy wymianami oleju
  • Eliminuje zjawisko pienienia oleju ATF
  • Redukuje tarcie i zużycie
  • Zapewnia rewelacyjne smarowanie półsuche, dzięki swoim unikalnym właściwościom LUBEGARD charakteryzuje się znakomitą adhezją do metali która redukuje tarcie posuwiste.
  • Optymalizuje prace podzespołów
  • Bezpiecznie regeneruje i przywraca elastyczność uszczelkom

Do głównych produktów tej linii zaliczamy Automatic Transmission Fluid (ATF) Protectant with LXE® Technology

Automatic Transmission Fluid Protectant posiada następujące zalety:

  • kompatybilny z każdym olejem ATF ( z wyjątkiem CVT)
  • zapobiega przegrzewaniu redukuje temperaturę pracy nawet o 20 stopni
  • wydłuża żywotność oleju
  • zapobiega pienieniu i utlenianiu sie oleju
  • redukuje zużycie mechanizmów skrzyni
  • ułatwia zmianę biegów
  • łagodzi szarpnięcia przy zmianie biegów
  • zapobiega hałaśliwej pracy
  • zapobiega zapiekaniu sie elektrozaworów
  • podnosi termiczną i chemiczna stabilność
  • jedyny dodatek na rynku który zwiększa przewodność cieplna oleju

 

Kolejnym istotnym produktem LUBEGARD z linii automatycznych skrzyń biegów jest:

Dr. Tranny INSTANT SHUDDER FIX

  • skoncentrowany środek modyfikujący tarcie, opracowany w celu eliminacji wstrząsów załączającego sie konwertera
  • zapewnia 4X mniejsze zużycie konwertera niż konwencjonalny olej do automatycznych skrzyń biegów.
  • dla długotrwałego efektu należy stosować z ATF PROTECTANT
  • oryginalny najczęściej nagradzany dodatek do oleju skrzyni automatycznej

 

 

 

 

Najbardziej zaawansowanym technologicznie dodatkiem do oleju ATF jest PLATINUM® High Performance Automatic Transmission Fluid (ATF) Protectant z LXE® i SYNERGOL® Technology

(Estry Płynnego Wosku). SYNERGOL dodany do współczesnych środków zmniejsza tarcie i drastycznie ogranicza zmęczenie powierzchni metalowych. W rezultacie parametry oleju przekraczają jego fabryczna żywotność. SYNERGOL nie zużywa się, wiec jego efektywność rośnie z upływem czasu.

 

  • zapobiega przegrzewaniu się oleju
  • drastycznie ogranicza tarcie i zużycie części metalowych i mechanizmów
  • nieszkodliwy dla metali kolorowych
  • nie zmienia równowagi siarczanowej w oleju ATF
  • zatrzymuje procesy utleniania i pienienia oleju
  • nowa syntetyczna technologia SYNERGOL TMS
  • skraca czas zmiany biegów bez zwiększania poślizgu co eliminuje szarpanie
  • eliminuje szarpanie konwertera
  • odblokowuje i trwale zabezpiecza zawory
  • chroni i regeneruje uszczelki

 

 

Limited Slip Supplement z LXE® Technology

  • likwiduje hałasy, piski i grzechotanie w dyferencjałach i tylnych mostach
  • działa ze wszystkimi markami i modelami dyferencjałów o ograniczonym poślizgu (Limited Slip Differential) lub po prostu w języku polskim szperami, od niemieckiego terminu Sperrdifferenzial.
  • zmniejsza temperaturę pracy dyferencjału
  • zwiększa żywotność sprzęgieł wiskotycznych
  • zapobiega rdzy i korozji

Gear Fluid Supplement z LXE® Technology do wszystkich manualnych skrzyń biegów, układów przeniesienia napędu i przekładni głównych, wymagających oleju przekładniowego.

  • obniża temperaturę oleju i wydłuża jego żywotność
  • poprawia oddawanie ciepła z oleju do elementów skrzyni zewnętrznych skrzyni biegów, obniża temperaturę pracy
  • zmniejsza zużycie paliwa poprzez zmniejszenie strat energii w przeniesieniu napędupoprawia prace przekładni w niskich temperaturach przy gęstym oleju
  • zmniejsza opory na zębatkach i pochłania obciążenia udarowe przedłużając żywotność skrzyni biegów
  • minimalizuje utlenianie oleju i wytrącanie się osadów
  • przeciwdziała pienieniu się oleju

 

Bio/Tech Engine Oil Protectant z LXE® Technology

  • zmniejsza zużycie paliwa i oleju !
  • optymalizuje osiągi silnika i moc
  • chroni olej przed utlenianiem i wydłuża jego żywotność
  • znacząco zmniejsza tarcie w silniku
  • redukuje zużycie części metalowych
  • poprawia właściwości przeciwzużyciowe wszystkich marek olejów, można stosować w silnikach benzynowych I diesla, także z filtrem cząstek stałych DPF (ang. diesel particulate filter, DPF lub gasoline particulate filter, GPF; fr. filtre à particules, FAP)
  • mieszalny ze wszystkimi współczesnymi klasami olejów API; SJ, SJ/EC, CG- 4, CH-4, SE, SF, SG, SI, CC, CD, CE, SL, SD, SM, CF i SN
  • pomaga w ograniczeniu dymienia poprzez przywrócenie własności uszczelniaczom zaworowym i uszczelkom, a także zapewnia znakomite smarowanie gładzi cylindra i nie dopuszcza do zapiekania się pierścieni tłokowych.
  • idealny do silników z turbodoładowaniem