Oferta

Mechanika

Metal tech Sat 25 – W naszym warsztacie mamy dwa podnośniki dwukolumnowe do 2.5 tony co ułatwia nam obsługę nawet najbardziej wymagających samochodów.

Specyfikacja:

  • Asymetrycznie usytuowane ramiona nośne na wózku podnoszącym
  • duża szerokość przejazdu umożliwiająca swobodny dostęp do drzwi podnoszonego pojazdu
  • podnoszenie za pomocą przekładni śrubowych napędzanych dwoma silnikami elektrycznymi
  • Przenoszenie napędu z silników na śruby za pomocą pasków klinowych, zapewniające płynną pracę
  • przekładnia łańcuchowa ułożona w prowadnicy gumowej mieszczonej w podstawie, zapewniająca synchronizację podnoszenia
  • automatyczne regulowanie ramion nośnych

Telwin Energy 650 – najwyższej klasy prostownik z funkcją rozruchu który pomoże zawsze uruchomić samochód w momencie gdy akumulator już nie daje rady.

Cechy:

  • Prostownik do ładowania 12 i 24 woltowych akumulatorów kwasowych posiadający funkcję rozruchu.
  • Umożliwia rozruch samochodów z silnikami benzynowymi oraz diesla (w tym vanów, ciężarówek, traktorów i sprzętu budowlanego).
  • Zasilanie trójfazowe.
  • Wspomaganie rozruchu uruchamiane poprzez zdalne sterowanie.
  • Regulacja czasu szybkiego ładowania.
  • Zabezpieczenie przeciw zwarciu biegunów, przeciążeniu i odwrotnej biegunowości.
  • Miernik prądu ładowania.
  • Pięć stopni ładowania.

GTO Laser umożliwia dokonanie kontroli geometrii ustawienia kół w samochodach: osobowych i tzw. miniwanach, a także dostawczych, posiadających obręcze kół w zakresie średnic od 12″ do 20″. Jest to urządzenie laserowo-mechaniczne, za pomocą, którego kąty poziome (zbieżności kół, przesunięcie kół osi przedniej i odchylenie geometrycznej osi jazdy od osi symetrii) mierzone są na drodze optycznej z wykorzystaniem nisko energetycznych laserów półprzewodnikowych, a kąty pionowe (kąty pochylenia kół oraz kąty wyprzedzenia i pochylenia osi sworzni zwrotnic) w sposób mechaniczny. Posłużenie się wiązkami światła laserowego umożliwia pomiar nawet przy bardzo intensywnym nasłonecznieniu. Użyte lasery są w pełni bezpieczne. Zespoły pomiarowe zasilane są bateriami akumulatorów nowej generacji (bez efektu pamięciowego). Ładowanie i doładowywanie baterii akumulatorów odbywa się w pełni automatycznie, po odłożeniu zespołów pomiarowych na stanowiska odkładcze. Istnieje oczywiście możliwość pracy przewodowej.

GTO Laser w swojej najbogatszej – cztero czujnikowej wersji pozwala wykonać pełną geometrię kół również w samochodach powypadkowych. Dzięki prostocie budowy przyrządy GTO nie wymagają praktycznie serwisu producenta. Użytkownik wykorzystując belkę kontrolną i specjalny przyrząd do sprawdzania luster, ma możliwość sprawdzenia dokładności wskazań.

Galeria